24.7.17

Նույնասեռական շփումները՝ պատկերված հին հունական խեցագործության արվեստում, օնլայն ցուցահանդես 3 մասով, մաս 3-րդ


3. Անորոշություն և հակասություններ

Պատանին «մազերը լիարժեք աճելուց» հետո համարվել է տղամարդ և նրանից ակնկալվել է, որ հետագայում իր հերթին ծառայի որպես դաստիարակ (և «սիրահար»): Իսկ եթե նա նախընտրել է շարունակել շփվելը իր նման չափահաս տղամարդկանց հետ, դա շեղում է համարվել ավանդույթից: Երկու չափահաս տղամարդկանց միջև սեռական հարաբերությունները համարվել են խնդրահարույց և անցանկալի, բայց, այդուամենայիվ, հանդուրժվել են: Պասիվ դերում հանդես եկող տղամարդու վարքը համարվել է կանացի, «տղամարդուն անվայել» և նվաստացուցիչ, և նա եղել է քննադատության և ծաղրի առարկա: Սակայն ցածր դասի ներկայացուցիչ կամ ստրուկ լինելու դեպքում պարսավանքը ավելի թեթև է եղել պասիվ տղամարդու նկատմամբ: 

Սեքս և պատերազմ, Աթենքի թանգարան:
Այս հարցում եղել են նաև տարածաշրջանային տարբերություններ: Օրինակ՝ մ.թ.ա. 4-րդ դարում Թեբեի շրջանում եղել է լեգենդար «սրբազան գունդը»՝ (ἱερὸς λόχος) կազմված 300 տղամարդկանցից (150 նույնասեռական զույգեր): Այս էլիտար զինվորները ոչ միայն ծաղրի առարկա չեն եղել, այլև ընդհակառակը, հիացմունքի և գովեստի են արժանացել իրենց քաջության և վճռականության շնորհիվ: 

Ի դեպ՝ սրբազան գունդը ոչնչացվել է Ֆիլիպ 2-րդ Մակեդոնացու և նրա որդու Ալեքսանդրի արշավանքի ընթացքում՝ ընդդեմ Թեբեի, մ.թ.ա. 338-ին: Արձանագրել են (Պլուտարքոս, «Զուգակշիռք»), որ հաղթանակից հետո Ֆիլիպ 2-րդը շրջել է պատերազմի դաշտում և նկատելով «մեկը մյուսով գրկախառնված» դիակները՝ ընկալել է, թե ովքեր են նրանք, արտասվել է ու բացականչել՝ «Անիծվեն նրանք, ովքեր ենթադրում էին, որ այս տղամարդիկ արել են որևէ անպատշաճ արարք»:


Հին Հունաստանում տարածված է եղել նաև արական մարմնավաճառությունը: Մի շարք խեցեգործական նկարչություններ պատկերել են տղա մարմնավաճառներին, ովքեր, ընդհանրապես, սեքսում պասիվի դեր են ունեցել, և նրանց հաճախորդներին, ովքեր առանձնանում են իրենց ձեռքում բռնած փողի տոպրակներով:


Առօրյա կյանք  (շարունակություն)  >>> 


Մի տղամարդ զույգի համայնապատկեր, Լուվր թանգարան, Փարիզ:



Մարմնավաճառություն  >>>

Տղամարդը դիմում է երիտասարդին, սեքսի դիմաց առաջարկելով մետաղադրամ
պարունակող մի քսակ: Արձանագրությունը ասում է՝ «ΗΟ ΠΑΙΣ ΚΑΛΟΣ» (Տղան
գեղեցիկ է), մ.թ.ա. 5-րդ դար, Մետրոպոլիտեն թանգարան, Նյու Յորք:
Նույն թեման, ինչպես նախորդը:
Սպորտային վարժություններ  >>>

Հին Հունաստանում գիմնազիայում վարժությունները իրականացնում էին մերկ:





Տղամարդը յուղում է երիտասարդի մարմինը, Մետրոպոլիտեն թանգարան, Նյու Յորք:


լրացուցիչ տեղեկությունների համար տե՛ս
http://www.laits.utexas.edu/ancienthomosexuality/index.php
http://www.livius.org/articles/concept/greek-homosexuality
http://www.gay-art-history.org/gay-history/gay-customs/greek-homosexuality/greek-homosexual-love.html
https://www.theguardian.com/books/2007/nov/10/history.society
https://web.ics.purdue.edu/~rauhn/greek_gender.htm
https://sourcebooks.fordham.edu/pwh/greekeros.asp

_________________________________________________________________
«Նույնասեռական շփումները՝ պատկերված 
հին հունական խեցագործության արվեստում»
օնլայն ցուցահանդես 3 մասով

մաս 1-ին  > > >  ԱՅՍՏԵՂ
մաս 2-րդ  > > >  ԱՅՍՏԵՂ
մաս 3-րդ  > > >  ԱՅՍՏԵՂ

No comments: