Կարևոր է նշել, որ Հին Հունաստանում նույնասեռական հարաբերությունները տարածված և հասարակության կողմից ընդունված են եղել, երբ այն ներգրավել է մի տղամարդ (որը կոչվել է «սիրահար»- ἐραστής) և մի պատանի (ով կոչվել է «սիրելի» - ἐρώμενος): Սովորաբար պատանին իր սեռական հասունության սկզբից մինչև մազերի լիարժեք աճը, այլ կերպ ասած՝ 14-ից մինչև 18 տարեկանը, վերապատրաստվել է մի երեցի մոտ՝ գիտության և արվեստի, ինչպես նաև մարտարվեստի ոլորտներում: Այս ընթացքում նա նաև ծառայել է իր դաստիարակին՝ որպես սիրեկան՝ պասիվ դերում: Այս ավանդույթը, անշուշտ, տարածված է եղել ազատ քաղաքացիների և մասնավորապես՝ ազնվականության մոտ: Նշենք, որ Հին Հունաստանում տղամարդկանց և կանանց միջև ամուսնությունները ևս հետևել են նույն տարիքային ձևաչափին. սովորաբար երեսունն անց հասակում տղամարդը կին է առել իրենից քսան տարով փոքր աղջկա:
Նույնասեռական շփումներ պատկերող խեցեգործական նկարներում տղամարդիկ պատկերված են մորուքով, իսկ պատանիները՝ անմազ և առանց մորուք: Բացի այդ, տղամարդիկ սովորաբար կրում են պարզ տերևից մի պսակ, որը, հավանաբար, խորհրդանշել է պատանու հետ զուգավորումը՝ որպես նվաճում: Տղամարդը սովորաբար մեկ ձեռքով շոշափում է պատանու կզակը կամ նրան է հանձնում նվեր (ծաղիկ, աքաղաղ և այլն) և մյուս ձեռքով դիպչում է նրա սեռական օրգաններին:
Մյուս հետաքրքիր առանձնահատկությունն այն է, որ այս նկարներում, սովորաբար, առնանդամը փոքր է պատկերված (թե՛ ակտիվի և թե՛ պասիվի կերպարներում), որը համապատասխանել է ժամանակի իդեալական էսթետիկային: Ի լրումն պատկերված կերպարների՝ որոշ խեցեգործներ ավելացրել են արձանագրություններ՝ անվանելով պասիվին և փառաբանելով նրա գեղեցկությունը:
Սեռական ակտեր >>>
սեքսի տեսարաններ տարբեր հավաքածուներից, այդ թվում՝ Լուվր թանգարան, Փարիզ, Ազգային թանգարան, Նեապոլ, Բեզլե արխիվ, Օքսֆորդի համալսարան և մի շարք Հունական թանգարաններ:
Առօրյա կյանք >>>
Տղամարդու և պատանու շփման զարգացումը 3 պատկերով: |
Շարունակությունը >>> ԱՅՍՏԵՂ
_________________________________________________________________
«Նույնասեռական շփումները՝ պատկերված
հին հունական խեցագործության արվեստում»
օնլայն ցուցահանդես 3 մասով
մաս 1-ին > > > ԱՅՍՏԵՂ
մաս 2-րդ > > > ԱՅՍՏԵՂ
մաս 3-րդ > > > ԱՅՍՏԵՂ
No comments:
Post a Comment