Մոդելների ոգեշնչումը
Ըստ Փիերի իրենց լուսանկարները և կյանքը լիովին միահյուսված են: Երբեմն, կարծես թե, իրենց կյանքը ընթանում է իրենց պատկերների պես: Հիմնականում պատկերների գաղափարներըը հղանում են ըստ այն բանի, ինչ մոդելները նրանց ոգեշնչում են: Նրանք հակված են լուսանկարել մարդկանց, որոնց նրանք ճանաչում և սիրում են:
Երբեմն նրանք նաև փորձում են ցուցադրել նյութեր, որոնք նրանք գտնում են գեղեցիկ, բայց նաև հնարավորին դաժան և ճնշող: Ըստ Ժիլի իրենք իդեալականացնում են նրանց, ում նկարահանում են, սակայն, մոդելների սեփական էությունն ու եռանդն է, որ ի վերջո նկարում երևան է գալիս:
Կրոնական թեմաներ
|
<<Դավիթը և Ջոնաթանը>>, 2005 թ., մոդելներ Ժան-Իվ և Մուսա |
|
<<Ադամն ու Ադամը>> |
|
<<Բուդդան>>, 2004 թ., մոդել Սանթի Սուդարոս |
|
<<Կայենն ու Աբելը>>, 2001 թ.,
մոդելներ Էսթեբան Փելաեզ և Ֆրանքլին Թորես |
|
<<Սիրո Հիսուսը>>, 1989 թ. |
|
<<Սողոմոն թագավորը և Շեբա թագուհին>>, 2014 թ.,
մոդելներ Սթեյվ Գենթիս և Էմիլի Նանա |
|
<<Կրիշնան>>, 2000 թ., մոդել Թաո |
|
<<Արվարձանների Տիրամայրը>>, 2009 թ. |
|
<<Վիրավորված սրտով Տիրամայրը>>, 1991 թ., մոդել Լիո |
|
<<Շիվան>>, 1989 թ., մոդել Բոյ Ջորջ |
|
<<Սուրբ Հովհաննեսը և Սուրբ Հակոբոսը>>, 1989 թ. |
|
<<Սուրբ Սեբաստիանը>> |
|
<<Սուրբ Սեբաստիանը>>, 1987 թ., մոդել Բու Աբդալահ Բենքամլա |
|
<<Սուրբ Սեբաստիանը>>, 1996 թ. |
|
<<Սուրբ Սեբաստիանի նահատակումը>>, 1996 թ., մոդել Ժիրո |
|
<<Ծովի սուրբ Սեբաստիանը>>, 1994 թ. |
|
<<Պատերազմի սուրբ Սեբաստիանը>> |
|
<<Սատանան>>, 1989 թ., մոդել Մարկ Ալմոնդ |
|
<<Սուրբ ընտանիքը>>, 1991 թ.,
մոդելներ Նինա Հագեն, Ֆրանք Շեվալիեր և Օթիս |
|
<<Նոր Եվան>>, 2011 թ., մոդել Զեհիա Դեհար |
|
<<Սուրբ կույսը օձերի հետ>>, 2008 թ., մոդել Քիլի Մինոգ |
|
<<Կյանքի գնդակը>>, 2013 թ., մոդել Ադամ Լամբերթ |
__________________________________________________________________
«Արդի պատկերագրության վարպետներ՝ Փիեր և Ժիլ»
օնլայն ցուցահանդես 6 մասով
մաս 1-ին >>> Ուրույն ոճ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 2-րդ >>> Մասնագիտական աշխատանքի ընթացքը >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 3-րդ >>> Էրոտիկ թեմաներ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 4-րդ >>> Դիցաբանական թեմաներ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 5-րդ >>> Կրոնական թեմաներ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 6-րդ >>> Այլ աշխատանքներ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
No comments:
Post a Comment