Թյուքը 1880-ականներին |
Թյուքը ծնվել է Անգլիայի Յորք քաղաքում՝ մի նշանավոր և կրոնական ընտանիքում: Նրա հայրը եղել է բժիշկ-հոգեբան: Ընտանիքն իր ծագումը փաստագրել է մինչև Սեր Բրայան Թյուքը, ով 16-րդ դարի սկզբին ծառայել է թագավոր Հենրի 8-րդին որպես խորհրդատու:
Թյուքը գծագրել և նկարել է շատ վաղ տարիքից: Նրա 4-5 տարեկանում նկարած որոշ աշխատանքները հրատարակվել են 1895 թ.:
1875 թ. նա ընդունվել է Սլեյդ գեղարվեստական ինստիտուտ: 1880 թ. մեկնել է Իտալիա՝ ուսումը շարունակելու նպատակով: Ֆլորենցիայում նա նկարել է իր առաջին մերկ պատկերները՝ հայտնաբերելով լույսի, գույնի և մարդկային մարմնի ձևի կարևորությունը: Այնուհետև նա ապրել է Ֆրանսիայում 1881-83 թ., որտեղ հանդիպել է նկարիչ Ժյուլ Բեսթիյեն Լփեժին, ով նրան խրախուսել է նկարել բացօթյայում:
Բնակություն Ֆալմաութում
Անգլիա վերադառնալուց հետո նա որոշել է բնակություն հաստատել Ֆալմաութում՝ Ֆալմաութի ծոցին նայող մի տնակում: Այս ձկնորսական նավահանգիստային գյուղաքաղաքում հաստատվելը նրան թույլ է տվել համատեղել իր երկու մեծ կրքերը՝ գեղանկարչություն և ծովագնացություն: Ի դեպ՝ Ֆալմաութը ուներ բազմաթիվ մեկուսացած լողափեր, որտեղ նա կարողացել է աշխատել ազատ և անկաշկանդ: Նա իր առաջին մերկ տղային նկարել է 1885 թ.:
1886 թ. Թյուքը ձեռք է բերել մի հին ձկնորսական նավակ և նրան ձևափոխել է լողացող արվեստանոցի, որտեղ նա ընդունել է իր մոդելներին և հյուրընկալել իր ընկերներին: Այդ լողացող արվեստանոցում նա նկարել է շատ պաստառներ կամ ավելի ճիշտ՝ կատարել է շատ պաստառների ավարտական հարդարման գործերը: Ի դեպ՝ նա փորձել է աշխատել հիմնականում բաց երկնքի տակ, որը բացատրում է նրա կտավներում գույների ակնհայտ թարմությունը և արևի լույսի իրատեսական ցոլացումը ծովի և մերկ մարմինների վրա:
Ուշ` 1880-ականներին, Հենրի Սքոթ Թյուքը հանդիպել է Օսկար Ուայլդին և միացել է բանաստեղծների ու գրողների այն շրջանակին, ովքեր իրենց աշխատանքներում գովերգել և փառաբանել են արական գեղեցկությունը: Թյուքի գեղանկարները սովորաբար մեծարել են հենց նույնը: Ավելացնենք, որ նա նկարել է նաև մի քանի մերկ կանանց, սակայն դրանք հաջող գործեր չեն եղել:
Այս լուսանկարում Թյուքը (նստած) իր մոդելներից մեկի Ջեք Րոլինգի հետ |
Հարկ է նշել, որ այդ ժամանակ նույնասեռականությունը անօրինական էր Անգլիայում, իսկ հասարակական կարծիքը շատ թշնամական էր տրամադրված նույնասեռականության հանդեպ: Թյուքի որոշ աշխատությունները տարաձայնությունների պատճառ էին դարձել՝ ենթադրվող նույնասեռական էրոտիկ տարրեր պարունակելու համար:
Դրանից հետո Թյուքը փորձել է արդարացնել և քողարկել մերկ տղամարդկանց նկարելու իր ցանկությունը՝ նրանց պատկերելով պատմական և դիցաբանական համատեքստերում և ընտրելով համապատասխան անվանումներ իր կտավների համար:
Աշխատանքների նմուշներ >>> 1885 - 1899 թ.
«Մեր Ջեքը, Ջեք Րոլինգի դիմանկարը», 1886 թ. |
«Դիմանկար՝ բաց օձիքով մի երիտասարդի», 1885 թ. |
«Լողացողները», 1888 թ. |
«Խոստումը», 1888 թ. |
«Բոլոր ձեռքերը պոմպերի վրա», 1888 թ.: Թյուքը երկու թեմաների հանդեպ ցուցաբերել է մեծ կիրք: Ծովագնացությունը եղել է այդ երկուսից մեկը: |
«Պատգամը», 1890 թ. |
«Նավակում», 1898 |
«Մի կանգնած մերկ երիտասարդ», 1898 |
Շարունակությունը >>> ԱՅՍՏԵՂ
__________________________________________________
«Թյուք՝ անկաշկանդ նկարչություն բաց երկնքի տակ»
օնլայն ցուցահանդես 3 մասով
մաս 1-ին >>> ԱՅՍՏԵՂ
մաս 2-րդ >>> ԱՅՍՏԵՂ
մաս 3-րդ >>> ԱՅՍՏԵՂ
No comments:
Post a Comment