Առաջին համաշխարհայինից հետո Թյուքը հակվել է ավելի պարզ կոմպոզիցիաների՝ պատկերելով մեկ կամ երկու լողորդներ՝ արևի պայծառ լույսի ներքո: Նա, մասնավորապես, նախընտրել է այն կոմպոզիցիաները, որում մի տղա նստած է լողափում, երբ մյուսը կանգնած է նրա կողքին՝ թերևս ձեռքում բռնած մի սրբիչ կամ զգեստ:
![]() |
| «Ինքնադիմանկար», 1920 թ. |
Թյուքը սրտի կաթված է ստացել 1928 թ. և մահացել 1929 թ. 71 տարեկան հասակում: Ըստ կտակի նա ծավալուն գումարներ է թողել Ֆալմաութի այն տղամարդկանց, ովքեր անցյալում եղել էին իր մոդելները: Դա, իհարկե, վերաբերել է նրանց, ում հաջողվել է վերապրել առաջին համաշխարհայինին:
Թյուքը եղել է բեղմնավոր նկարիչ: Նրա ավելի քան 1300 աշխատանքները գրանցվել են մինչ օրս, բայց կան աշխատանքներ, որոենք դեռ չեն հայտնաբերվել: Նրա նկարները ցուցադրվում են տարբեր հանրային հավաքածուներում՝ թե՛ Միացյալ Թագավորության տարածքում և թե՛ Ազգերի Համագործակցության այլ երկրներում:
Այն ինչ վերաբերում է մասնավոր հավաքածուներին, պետք է նշել երգիչ Էլթոն Ջոնի տպավորիչ հավաքածուն, որը նա հետևականորեն հավաքվել է վերջին տարիներին:
Աշխատանքների նմուշներ >>> 1910 - 1927 թ.
![]() |
| «Մի կանգնած մերկ երիտասարդ», 1914 թ. |
![]() |
| «Կեսօրյա ջերմություն», 1911 թ. |
![]() |
| «Նարնջագույն շապիկ», 1915 թ. |
![]() |
| «Մարգագետնում», 1906 թ. |
![]() |
| «Մի զինվորական վարժարանի ուսանող Նյուփորթ լողափում», 1922 թ., մոդել՝ Թոմաս Էդուարդ Լաուրենս (ապագա Լաուրենս Արաբացին) |
![]() |
| «Սամուելը ծառի տակ», անհայտ տարեթիվ |
![]() |
| «Կապույտ շուշանները», անհայտ տարեթիվ |
![]() |
| «Արձակուրդ», 1923 թ. |
![]() |
| «Ամառային երազներ», 1918 թ. |
![]() |
| «Փարոսը», 1919 թ. |
![]() |
| «Քննադատները», 1927 |
![]() |
| «Մի տղա լողափում», անհայտ տարեթիվ |
![]() |
| «Լողանալուց հետո», 1921: Առաջին համաշխարհայինից հետո Թյուքի հերթական կոմպոզիցիան պատկերել է մի տղայի՝ նստած լողափի եզրին, երբ մյուս երիտասարդը կանգնած է առաջինի կողքին: |
![]() |
| «Արևի սիրահարները», 1922 թ. |
__________________________________________________
«Թյուք՝ անկաշկանդ նկարչություն բաց երկնքի տակ»
օնլայն ցուցահանդես 3 մասով
մաս 1-ին >>> ԱՅՍՏԵՂ
մաս 2-րդ >>> ԱՅՍՏԵՂ
մաս 3-րդ >>> ԱՅՍՏԵՂ
















No comments:
Post a Comment