Փառքի օրերը
1980-ականներին Մափլթորփի հիմնական սյուժեներից են եղել արձանակերպ արական և իգական մերկ մարմինները: Իր աշխատանքում մարմնի նկատմամբ նրա մոտեցումը ցույց է տալիս դասական հունական արձանագործության և Վերածննդի գլուխգործոցների խորը ազդեցությունը: Նա Միքելանջելոյի աշխատանքի մեծ երկրպագու է եղել:
Այսպիսով` Մափլթորփը համատեղել է դասական ֆորմալիզմը (ձևապաշտությունը) և արդիական էրոտիկ թեմաները, ավանդականը և ոչ-կոնֆորմիզմը (ոչ-հարմարվողականությունը):
>>> Սամ Վագսթաֆի հետ
Այս ընթացքում Մափլթորփին մեծապես աջակցել է իր կյանքի ուղեկից և գեղալուսանկարչության խոշոր կոլեկցիոներ` Սամ Վագսթաֆը: Մափլթորփն և Վագսթաֆը ամենանշանավոր մասնակիցներից են եղել արվեստագետների այն շրջանակի, որը հայտնվեց և ծախկում ապրեց Նյու Յորքում 70- 80-ականներին: Այս շրջանակը սատարում էր արվեստի բնագավառում անկաշկանդ փորձերը, ծայրահեղ սեռականությունը, թմրանյութերի օգտագործումը, երաժշտական նոր ոճերի ստեղծագործությունը, և ընհանրապես` գեղարվեստական արտահայտության ավանդական սահմանաչափերի վերանայումը:
|
«Դենիս Սփեյթը», 1983 |
|
«Վարդակակաչ և փուշ» |
|
«Մարք Սթիվենսը», 1976 |
|
«Անվերնագիր», 1973 |
|
«Դանակով ձմերուկը», 1985 |
|
Անվերնագիր, 1987 |
|
«Լիդիա Չենգը», 1985 |
|
Անվերնագիր, 1979 |
|
«Կաշվով պատված անդամը», 1980 |
|
«Շուշան», 1984 |
|
«Լիզա Լայոնը», 1982 |
|
«Մերկ կին» |
|
«Ծաղիկներ» |
|
«Երկու տղամարդ պարելիս», 1984 |
|
«Սպիտակ մշուշաքողը», 1984 |
|
«Մայբելը» |
|
«Թոմասը», 1987 |
|
«Լիզա Լայոնը», 1981 |
|
«Լիզա Մարին», 1987 |
|
«Պոլիեսթեր կոստյումով մարդը», 1980 |
|
«Ալիք», 1980 |
>>> Շարունակությունը`
ԱՅՍՏԵՂ
___________________________________________________________
«Սև ու սպիտակի վարպետ` Ռոբերտ Մափլթորփը» այս կայքում
օնլայն ցուցահանդես 7 մասով
մաս 1-ին >>> ՆԱԽԱԲԱՆ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 2-րդ >>> ՄԱՐՄԻՆՆԵՐ ԵՎ ԾԱՂԻԿՆԵՐ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 3-րդ >>> ԿՈԼԱԺՆԵՐ ԵՎ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 5-րդ >>> ԺԱՌԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 6-րդ >>> ԱՆԱԿՆԿԱԼԵԼԻՆ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 7-րդ >>> ԿԱՏԱՐԵԼՈՒԹՅՈՒՆԸ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
No comments:
Post a Comment