Փառքի օրերը
1980-ականներին Մափլթորփի հիմնական սյուժեներից են եղել արձանակերպ արական և իգական մերկ մարմինները: Իր աշխատանքում մարմնի նկատմամբ նրա մոտեցումը ցույց է տալիս դասական հունական արձանագործության և Վերածննդի գլուխգործոցների խորը ազդեցությունը: Նա Միքելանջելոյի աշխատանքի մեծ երկրպագու է եղել:
Այսպիսով` Մափլթորփը համատեղել է դասական ֆորմալիզմը (ձևապաշտությունը) և արդիական էրոտիկ թեմաները, ավանդականը և ոչ-կոնֆորմիզմը (ոչ-հարմարվողականությունը):
>>> Սամ Վագսթաֆի հետ
Այս ընթացքում Մափլթորփին մեծապես աջակցել է իր կյանքի ուղեկից և գեղալուսանկարչության խոշոր կոլեկցիոներ` Սամ Վագսթաֆը: Մափլթորփն և Վագսթաֆը ամենանշանավոր մասնակիցներից են եղել արվեստագետների այն շրջանակի, որը հայտնվեց և ծախկում ապրեց Նյու Յորքում 70- 80-ականներին: Այս շրջանակը սատարում էր արվեստի բնագավառում անկաշկանդ փորձերը, ծայրահեղ սեռականությունը, թմրանյութերի օգտագործումը, երաժշտական նոր ոճերի ստեղծագործությունը, և ընհանրապես` գեղարվեստական արտահայտության ավանդական սահմանաչափերի վերանայումը:
 |
| «Դենիս Սփեյթը», 1983 |
 |
| «Վարդակակաչ և փուշ» |
 |
| «Մարք Սթիվենսը», 1976 |
 |
| «Անվերնագիր», 1973 |
 |
| «Դանակով ձմերուկը», 1985 |
 |
| Անվերնագիր, 1987 |
 |
| «Լիդիա Չենգը», 1985 |
 |
| Անվերնագիր, 1979 |
 |
| «Կաշվով պատված անդամը», 1980 |
 |
| «Շուշան», 1984 |
 |
| «Լիզա Լայոնը», 1982 |
 |
| «Մերկ կին» |
 |
| «Ծաղիկներ» |
 |
| «Երկու տղամարդ պարելիս», 1984 |
 |
| «Սպիտակ մշուշաքողը», 1984 |
 |
| «Մայբելը» |
 |
| «Թոմասը», 1987 |
 |
| «Լիզա Լայոնը», 1981 |
 |
| «Լիզա Մարին», 1987 |
 |
| «Պոլիեսթեր կոստյումով մարդը», 1980 |
 |
| «Ալիք», 1980 |
>>> Շարունակությունը`
ԱՅՍՏԵՂ
___________________________________________________________
«Սև ու սպիտակի վարպետ` Ռոբերտ Մափլթորփը» այս կայքում
օնլայն ցուցահանդես 7 մասով
մաս 1-ին >>> ՆԱԽԱԲԱՆ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 2-րդ >>> ՄԱՐՄԻՆՆԵՐ ԵՎ ԾԱՂԻԿՆԵՐ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 3-րդ >>> ԿՈԼԱԺՆԵՐ ԵՎ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 5-րդ >>> ԺԱՌԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 6-րդ >>> ԱՆԱԿՆԿԱԼԵԼԻՆ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
մաս 7-րդ >>> ԿԱՏԱՐԵԼՈՒԹՅՈՒՆԸ >>>
ԱՅՍՏԵՂ
No comments:
Post a Comment