Մափլթորփը` նախքան Մափլթորփ
Ամերիկացի լուսանկարիչը ծնվել և մեծացել է կաթոլիկ ընտանիքում, որը բացատրում է նրա աշխատանքերում որոշակի կրոնական թեմաների առկայությունը:
Գեղարվեստի ինստիտուտը ավարտելուց հետո նա ապրել է իր ընկերուհու` ռոք երգչուհի, երգահան և բանաստեղծ` Փաթի Սմիթի հետ, 1967-1974 թ.: Նրանք աշխատել և ստեղծագործել են միասին նույնիսկ նրանից հետո, երբ Մափլթորփը բացահայտում է, որ ինքը նույնասեռական կողմնորոշում ունի և կասեցնում է Փաթի հետ ունեցած իր մտերմիկ հարաբերությունները:
>>> Փաթի Սմիթի հետ
Մի քանի տարի լուսանկարչությունը և գեղանկարչությունը զուգակցնելով` կոլաժային արվեստաձևը փորձելուց հետո՝ 1970-ականների կեսերին, Մափլթորփը անում է իր առաջին լուսանկարները՝ օգտագործելով` «Փոլարոյդ» տեսախցիկ: Այս ժամանակահատվածում նրա հիմնական թեմաները կազմել են նրա ընկերները՝ այդ թվում մի շարք արվեստագետներ, և ոչ-ավանդական սեռական կողմնորոշում ունեցող մարդիկ:
>>> Կոլաժներ
![]() |
| «Կաշի հագած տղամարդը», 1, 1970 |
![]() |
| «Կաշի հագած տղամարդը», 2, 1970 |
![]() |
| «Գեյ զոյգը», 1972 |
![]() |
| «Կալիֆորնիայի Ջուլյուսը», 1970 |
![]() |
| «Փաթի Սմիթը» |
![]() |
| Անվերնագիր |
Լուսանկարներ
![]() |
| «Լինդսե Քեյը», 1985 |
![]() |
| «Ինքնադիմանկար», 1985 |
![]() |
| «Լիզա Լայոնը», 1980 |
![]() |
| «Լերին և Բաբին համբուրվելիս», 1979 |
![]() |
| «Լերին», 1979 |
![]() |
| «Րոն Յանգը», 1984 |
![]() |
| «Փիթր Րիդը», 1979 |
![]() |
| «Ֆիլիս Թուիլը», 1979 |
![]() |
| «Քեն Մուդին», 1984 |
![]() |
| «Օձամարդը», 1984 |
>>> Շարունակությունը` ԱՅՍՏԵՂ
___________________________________________________________
«Սև ու սպիտակի վարպետ` Ռոբերտ Մափլթորփը» այս կայքում
օնլայն ցուցահանդես 7 մասով
«Սև ու սպիտակի վարպետ` Ռոբերտ Մափլթորփը» այս կայքում
օնլայն ցուցահանդես 7 մասով
մաս 1-ին >>> ՆԱԽԱԲԱՆ >>> ԱՅՍՏԵՂ
մաս 2-րդ >>> ՄԱՐՄԻՆՆԵՐ ԵՎ ԾԱՂԻԿՆԵՐ >>> ԱՅՍՏԵՂ
մաս 4-րդ >>> ՓԱՌՔԻ ՕՐԵՐԸ >>> ԱՅՍՏԵՂ
մաս 5-րդ >>> ԺԱՌԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ >>> ԱՅՍՏԵՂ
մաս 6-րդ >>> ԱՆԱԿՆԿԱԼԵԼԻՆ >>> ԱՅՍՏԵՂ
մաս 7-րդ >>> ԿԱՏԱՐԵԼՈՒԹՅՈՒՆԸ >>> ԱՅՍՏԵՂ
մաս 4-րդ >>> ՓԱՌՔԻ ՕՐԵՐԸ >>> ԱՅՍՏԵՂ
մաս 5-րդ >>> ԺԱՌԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ >>> ԱՅՍՏԵՂ
մաս 6-րդ >>> ԱՆԱԿՆԿԱԼԵԼԻՆ >>> ԱՅՍՏԵՂ
մաս 7-րդ >>> ԿԱՏԱՐԵԼՈՒԹՅՈՒՆԸ >>> ԱՅՍՏԵՂ



















No comments:
Post a Comment